maanantai 15. lokakuuta 2012

i hope the next ridiculously popular facebook trend is shutting the fuck up

Kiitos Laura

This little award is all about discovering new blogs and helping those with less than 200 followers to get recognised."
1. Each person tagged must post 11 things about themselves.
2. Thet must also answer the 11 question the "tagged" has sent for them.
3. They must also create 11 more question to ask bloggers they have sent for them.
4. They must then choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post.
5. These lucky bloggers must be told.
6. There's no tag backs.


1. Ostin vasta tänä kesänä kalenterin, joka ei ole koululaiskalenteri. Vetelin viime kesäkuuhun saakka ostamalla vuosittain Demi-kalenterin, mutta joku pikku aikuinen mun takaraivossa pakotti mut kirjakauppaan ostamaan Paulo Coelhon kalenterin. Olen edelleen sitä mieltä, että tämä Demi-kirjanen on paras kalenteri mitä on, siinä on ihanan kovat kannet ja hyvin muistiinpanotilaa. Mutta mua hävetti kaivaa se aina esille, koska mun koko elämä on kalenterissa. Sanoinko jo tarpeeksi monta kertaa kalenteri? Kalenteri.

2. Kehittelin itselleni noin vuosi sitten pakkomielteen kirjoittaa jokainen lukemani kirja ylös. Tänä vuonna olen lukenut 15 kirjaa, parhaillaan on luen Nälkäpelin kakkososaa. On muuten hyvä, kannattaa tutustua!

3. Sain ahdistuskohtauksen kun kuulin että uusimmassa Trendissä lukee, että sivusiili on palaamassa hiusmuotiin takaisin. Tästä meikäläisen puolikaljusta on tullut niin iso osa mua ja mun identiteettiä etten ehkä kestä jos alan näkemään tätä samaa hiusmallia joka toisella vastaantulijalla.

4. Mun tatuoijalle kävelee viisi minuuttia, ja mulla on muhinut hyvä idea päässä jo pitkään, mutten saa aikaiseksi kävellä sinne tatuoijalle. Kyseessä on vielä niin pieni kuva että se on hakattu muhun vartissa.

5. Rakastan mun kodissa kaikkea, mutta erityisesti sitä, että mun sänky on sijoitettu niin, että sängyssä makoillessani näin suoraan taivaalle. Tuntuu kuin nukkuisi taivasalla ja ihanaa se on varsinkin silloin, kun tähdet näkyvät.


6. Työskentelen H&M:llä. Viihdyn oikein hyvin.

7. Harkitsen vakavasti Cosmopolitan-lehden tilausta, koska tilaajalahjaksi saa Harri Koskisen Block-lampun. Inhoan Cosmopolitania. En tajua miten ihmiset jaksavat lukea vuodesta toiseen miten mieheltä otetaan suihin.

8. Mua hymyilyttää joka päivä kun mietin miten ihana perhe ja miten kultaisia ystäviä mulla on.

9. Mä olen tässä mainoksessa. Kuvaukset kestivät kolme tuntia ja sain yhden leffalipun. Onnekseni mä en näy lähes ollenkaan kyseisessä pätkässä - kriiseilin tätä melkoisesti etukäteen. 

10. Nauran hyvin usein yksinäni ääneen. Kirjoille, leffoille, kavereilleni, mille tahansa. Mun naapurit pitää mua varmaan jonkin asteen mielipuolena. Puhumattakaan asiakkaista, kun kikattelen töissä vaatepinoja viikkaillessani.

11. Mun pitäisi hakea talvitakit häkkikellarista, mutta se kellari on äärimmäisen pelottava. Mä vannon, sen pelottavampaa paikkaa ei ole. Äiti lupas lähteä käymään mun kanssa siellä joku päivä.


1. Missä toivot olevasi viiden vuoden päästä?
Toivon että olen tyytyväinen elämääni. Olisi ihanaa tajuta tehneensä jotain suurta viiden menneen vuoden aikana! Mulle riittäisi jo pelkästään se, että tietäisin jotain tulevaisuuden kannalta oleellista - opiskelisin jotain mitä mä haluan tehdä palavalla innolla.

2. Mitä tekisit, jos saisit päivän ajan olla vastakkaista sukupuolta?
Hah, viettäisin päivän sängyssä oikean käteni kanssa.

3. Jos joutuisit pakenemaan loppuiäksesi ulkomaille, minkä maan valitsisit?
Toivottavasti en joudu siihen tilanteeseen koskaan, että pitäisi maanpakoon lähteä! Mutta Englanti on mun paikka, ehdottomasti.

4. Jos saisit valita vain viisi kosmetiikkatuotetta, mitä ne olisivat?
Maybellinen Pop Stick-huulipuna sävyssä Cherry pop, Klippoteketin kuivashampoo, Rimmelin Extra Super Lash-ripsiväri vedenkestävänä, musta kynsilakka ja Maybellinen Fit Me-meikkivoide.

5. Missä shoppailisit, jos saisit shoppailla loppuelämäsi vain yhdessä kaupassa?
Asoksella!

6. Bravuurisi keittiössä?
Kermainen kanapasta veikkaisin. Jos ei oteta lukuun eri ruokien sytyttämistä tahattomasti tuleen.


7. Koska olet viimeksi tuntenut itsesi tosi tyhmäksi? 
Näitä hetkiä ei ole hetkeen tullut, yleensä nauran itselleni aina kun mokailen niin ei jotenkin keskity siihen omaan tyhmyyteensä lainkaan. Oon äärimmäisen hyvä peittämään sen jos olen jonkun asian suhteen aivan helvetillisen tyhmä. :D 

8. Who would you go gay for?
Ei semmosia tyttöjä tältä planeetalta kyllä löydy. Mun ladycrusheja tosin ovat Natalie Portman, Scarlett Johansson, Kate Nash (Made Of Bricks-levyn aikoihin, ei enää) ja Anna Frielin näyttelemä Chuck Pushing Daisiesissä (Olkoonkin fiktiivinen)

9. Kuvaile tyyliäsi yhdellä sanalla.
Pelkistetty.

10. Kuka historiallinen henkilö olisit? 
Andy Warhol.

11. Lempiblogisi?
Paras aika vuodesta.     


Oon vähän huijari sääntöjen suhteen mutta mä en lähde haastamaan tähän ketään, jos joku oikeasti tykkää tämmöisiin vastailla niin kaikin mokomin. :-)

5 kommenttia:

Riikka kirjoitti...

Mä vihaan tota mainosta :D "Poika Jukka" ääääärsyttävä.

Lalalaura kirjoitti...

jee :-D ja siis cosmo................ mä erehdyin taas ostamaan sen ja oon nyt oikeesti tullu siihen tulokseen et mul taitaa olla joku pakonomainen tarve provosoida itteäni: siis ne jutut on joko suoria käännöksiä jenkkiversiosta tai sit muuten vaan täyttä scheissee.

Hanna mul on iksu sua !

hanna maria kirjoitti...

Riikka, niin minäkin :D Tiedätkö miten raastavaa oli kuunnella tota saatanan 0100100-rallatusta kaksi tuntia putkeen, nään edelleen painajaisia!

Laura i feel you. Mullakin on ikävä >:(

Anonyymi kirjoitti...

eihän sua ees näy tossa mainoksessa:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

hanna maria kirjoitti...

Näkyypäs :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD