keskiviikko 24. lokakuuta 2012

smile like you mean it


Olen onnistunut vilustuttamaan itseni, ja viime päivät ovat menneet tietokoneen äärellä American Dadin parissa, seuranani vain muumimuki täynnä milloin mitäkin teetä. American Dad on äärimmäisen huono vaihtoehto, koska mulla on puhekielto ja mä en pysty katsomaan sitä jaksoakaan ilman että kiljun naurusta - ja tästä johtuen ääneni on lähtenyt vain pahemmin karkuun. Enkä käsitä miten muhun iskee nää flunssat niin helposti, oon luultavasti vilustunut viettäessäni aikaa avonaisen jääkaapin edessä miettien että jos tuijotan sitä tarpeeksi kauan, niin sinne ilmestyy jotain syötävää. Päivät ennen palkkaa ovat aina kovin mielenkiintoisia kun meikäläisen huushollissa lähtee rahattoman neidin Nälkäpeli käyntiin - ihan vaan koska mun oli pakko ostaa viimeisillä pennosillani se mekko/takki/koru/farkut/kirja/paita/tunika/viinipullo/you name it.

Mutta jotain hyvääkin, tein tänään yhdeksältä aamulla täsmäiskun Tiketin nettisivuille ja onnistuin saamaan itselleni ja Netalle liput The Killersin keikalle! Uskomaton voittajafiilis, varsinkin kun 9.02 keikka oli jo loppuunvarattu. :)

Miltäs muuten isommat kuvat näyttävät teidän silmään? Mä tykkäilen ehkä enemmän tosta kuvakoosta verrattuna siihen pieneen.

Ei kommentteja: