maanantai 1. lokakuuta 2012

you hit me like the sky fell on me



Pakko kyllä nostaa hattua itselleen, mulla on ollut kiireisin syksy ikinä ja siltikin päätin aloittaa bloggailun uudestaan, vaikka tekemistä puskee joka ovesta ja ikkunasta - mutta mä en valita, mulla on ollut ihan huippua. Mulla on nyt eka vapaa ilta kahteen viikkoon - juuri sopivasti kun telkkarista tulee Huippumalli haussa.
Mutta mitäs viime päivinä? Olen lojunut Kakkugalleriassa ahtamassa suklaakakkua napaani kaloritolkulla ja huuhtonut herkut alas litroilla teetä, shoppaillut tilini tyhjäksi, kävellyt kilometritolkulla, oikeasti selvinnyt jumppasalille asti äitini kanssa, värjännyt tukkani keltaiseksi, käynyt keikoilla, viettänyt viininhuuruisia iltoja, pukeutunut Kellopeliappelsiini-teeman mukaisesti, halaillut sydämeni kyllyydestä, nauranut vatsani kipeäksi ja jotakuinkin kasvanut Imanin kylkeen kiinni.

Käykääpäs muuten kurkkaamassa mun syksyinen Spotify-soittolista, se on täynnä mun tänhetkisiä lempparibiisejä -> KLIK!

7 kommenttia:

diibe kirjoitti...

järjettömän upee takki, mistä tommone?

Tuija kirjoitti...

ooooh mikä takki!

hanna maria kirjoitti...

Vanha kunnon H&M ;-) Kiitos kaunokaiset!

Lalalaura kirjoitti...

Hahaaa toi sun otsikko on siit lässynlää-remixistä mikä soi hooämmällä!! Busteed. Tai sit siitä melkeen yhtä huonosta alkuperäsestä versiosta buahahaha

hanna maria kirjoitti...

Niin on! Ja jos avaisit mun Spotify-listan niin huomaisit että se lässynlää-biisi on sielläkin hah! Mut se coveri on ihan loistava, ihana tyttö se laulaja mmm.

janina kirjoitti...

toi takki!

tthephotosonmywall.blogspot.com

Lalalaura kirjoitti...

siis oikeesti, ooksä nähny sen musavideon? :-DD se ärsyttää mua melkeen yhtä paljon ku Carly Rae Jepsen, kelasin et sä ymmärtäisit mut ei </3

mä haastoin sut hei yhteen juttuun, käy tsekkailee!